Monday 11 March 2019

Selepas 10 Tahun, Terasa Macam Bermimpi Boleh Pulih Kencing Manis & Stop Makan Ubat!

Assalamualaikum, nama saya Hj Nazri Bin Bustani, tinggal di Denai Alam, umur saya 65 tahun dan merupakan Bekas Guru Penolong Kanan 1 di Sekolah Kebangsaan Sultan Idris 2, Teluk Intan




Saya merupakan seorang Pesakit Jantung & Kencing Manis selama lebih 10 tahun, manakala Isteri saya pula merupakan Pesakit Kanser,

Jika mahu dikirakan, masalah Jantung & Kencing Manis saya agak stabil dengan rutin Ubat Hospital sebagaimana orang lain yang berhadapan situasi yang sama, namun, yang membimbangkan saya sebelum ini adalah apabila melihat tahap kesihatan Isteri saya yang kian menurun hari demi hari, 

Satu hari selepas temujanji Doktor, Doktor telah mencadangkan Isteri saya menggunakan apa-apa kaedah alternatif kerana kaedah kimotherapy tidak boleh diteruskan kerana keadaan Hati Isteri saya yang semakin mengecut, 
.
Bermulalah sejak daripada situ, saya mencari-cari kaedah alternatif yang sesuai untuk Isteri saya, sehinggalah pertengahan tahun lalu (2018), Menantu saya mencadangkan saya untuk hadir ke sebuah program penerangan oleh seorang Bekas Dr.Perubatan Taiwan di Bangi

Selepas program tersebut, saya & Isteri digalakkan mencuba kaedah rawatan Terapinya di Bangi & Kuala Lumpur, 

Selepas beberapa hari berulang daripada Sh.Alam ke Bangi & KL untuk Terapi di Pusat Rawatannya, saya perasan Isteri saya kelihatan lebih ceria bertenaga, kerana berbanding sebelum ini Ister saya sering kepenatan, lemah, kerap terbaring atas katil & kurang selera makan, 

Manakala bacaan Gula saya daripada biasanya 10 & ke atas, telah turun menjadi 6, bahkan, sebelum Terapi, akibat masalah Lemah Jantung, saya sering juga kepenatan, mengah-mengah & lemah serta terpaksa pantang banyak makanan akibat masalah Kencing Manis saya,

Hari ini, selepas 9 bulan, keadaan Isteri saya tersangat jauh berbeza & lebih baik berbanding sebelum Terapi, Alhamdulillah, 

Tanpa di sangka juga, perkara yang sangat mengujakan saya sebenarnya adalah selepas 10 tahun mengamalkan Ubat Kencing Manis secara rutin, bacaan gula saya kekal stabil 6 ke bawah tanpa bergantung kepada Ubatan Hospital lagi, 

Jika selama ni terpaksa pantang banyak makanan walaupun teringin, hari ni, saya dah ada lebih pilihan untuk makan sedap sikit, 

Tapi, yang lebih membahagiakan saya adalah bilamana saya rasa lebih aktif, cergas & bertenaga sepanjang hari melakukan aktiviti harian & beribadah, Izin Allah

Sebenarnya, ramai kawan-kawan yang skeptical bila saya cerita keadaan terkini saya & Isteri, kerana, sebagaimana orang lain, saya juga sebelum ini tak pernah percaya yang Pesakit Kencing Manis macam saya ni boleh pulih tanpa bergantung Ubat, kerana, saya sendiri tak pernah jumpa kawan-kawan yang stop makan Ubat Kencing Manis, 

Namun, selepas mengalaminya sendiri & melihat keadaan Isteri saya yang semakin bertambah baik, saya & Isteri juga kadang rasa terkejut, teruja & terasa juga seolah bermimpi, 

Untuk yang sedang berhadapan dengan masalah kesihatan sebagaimana saya & Isteri, saya sarankan untuk mencuba kaedah Terapi begini, untuk kembali sihat tanpa bergantung kepada Ubatan, 

Saya doakan semua sihat dan bahagia, bagi yang ingin berjumpa dengan saya untuk mendengar pengalaman saya & Isteri selepas menggunakan Terapi ini, saya tinggal di Denai Alam, boleh juga hubungi saya, dah bersara ni, anak pun ajak tinggal dengan mereka, 

Hj Nadzri Bin Bustani, 
Bekas Guru Penolong Kanan 1,
No.Tel : 014 302 0447 / 018 216 2853

Terapi Aculife ini sesuai untuk Pesakit Kencing Manis sahaja ke?

TIDAK, dapatkan info lanjut tentangnya DI SINI

No comments:

Post a Comment