Thursday 14 December 2017

Selepas 2-3 Bulan Rawatan, Pesakit 'Bell Palsy' Ini Pulih & Sihat...

Hujung minggu lepas saya pergi jumpa Dr.Ridhuan Hoe di HQ Jln Klang Lama,

Kebetulan jumpa pula dengan Tn Hj Idris ni, beliau datang untuk convert Mesin Therapy Anion yang telah diguna olehnya sejak 10 tahun yang lalu, convert?


Ya, convert, dulu beliau guna yang jenis 'Single', ni beliau datang untuk convert / upgrade kepada 'Twin', at least boleh guna untuk duduk & tidur malam, baru syoookkk! ;)

(Anda yang dah pernah guna sejak dulu-dulu, boleh datang Ofis kalau nak convert ya, kos untuk convert tak semahal seperti Anda beli baru)

Sembang punya sembang, saya tengok Hj Idris ni sihat walafiat je, saja tanya : "Dulu Tn Hj guna Therapy Anion mesin ini sebab apa ya, maksudnya ada masalah apa...?"

Hj Idris jawab : "Dulu saya kena 'Bell Palsy', 10 tahun lepas la, masa mula-mula guna mesin Therapy Anion ni..."

"Owhhh yeke, sekarang macam mana Tn Hj, saya tengok ok je Tn Hj ni, sihat sahaja..." - Tanya saya

"Sekarang ok dah, tinggal sikit-sikit sahaja lagi..." - Hj Idris

"Alhamdulillah, Izin Allah, dulu masa mula-mula pakai tu, berapa lama nampak kesan baiknya..." - Saya tanya lagi

Hj Idris : "Waktu tu sekejap sahaja, dalam 2-3 bulan baik & pulih semula...Alhamdulillah..." 

Alhamdulillah, suka saya dengar cerita Hj Idris ni, beliau tinggal di Kajang, 

Beliau pun akui, sejak guna Therapy Anion mesin ni, memang sangat jarang beliau nak kena Demam & sebagainya, ajaib kan? ;)

Sebenarnya, takda ajaib pun, jika kita faham bagaimana & apakah fungsi Therapy Anion yang telah ditemui sejak 50-80 tahun yang lalu ni,

Dr.Ridhuan Hoe pun selalu kata : "Punca kepada segala penyakit moden hari ini adalah kerana, SISTEM BADAN manusia TIDAK MAMPU / TIADA TENAGA untuk merawat & melawan serangan Penyakit..."

Sejak mula-mula jumpa Dr.Ridhuan Hoe, saya sangat berpegang dengan kata-kata beliau tu, sebab saya sangat percaya, sistem badan manusia sangat mahir & cekap membantu merawat penyakit kita sendiri,

Bahkan, sebelum saya jumpa Dr.Ridhuan Hoe pun, saya telah maklum berkenaan hal tersebut,

Cuma, keyakinan saya makin bertambah selepas berjumpa dengan Dr.Ridhuan Hoe yang mempunyai pengalaman dalam bidang perubatan konvensional & alternatif lebih daripada 60 tahun,

Sambung cerita Hj Idris tadi, Dr.Ridhuan Hoe cakap pada beliau : "Itu 'Bell Palsy' memang boleh jadi Stroke..."

Hj Idris sendiri terkejut, bila Dr.Ridhuan Hoe cakap begitu...huhu

Last sekali, sebelum balik, saya tanya Hj Idris : "Dulu mana Tn Hj tahu tentang Therapy Anion Aculife...?"

Beliau jawab : "Saya tengak Utusan Malaysia, ada Iklan waktu tu, saya terus datang, yelah, masih bertugas kena macam tu, risau juga saya..."

P/s : Mudah-mudahan niat kami untuk bantu orang awam yang buntu memikirkan solusi kepada masalah Penyakit mereka, sentiasa mendapat pertolongan Allah Taala, Ameen, In shaa Allah, ini baru cerita sikit, kalau tengok & dengar cerita Pesakit KANSER, lagi tak tahan rasa...

Info lanjut Terapi Aculife DI SINI

No comments:

Post a Comment